Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Щоб скористатися гарантією, потрібно виповнити 3 простi кроки:
1. Ознайомитись та підписати Гарантійний талон, що засвідчує ознайомлення з умовами гарантії .
2. Упакувати повну комплектацію в оригінальну упаковку, вкласти в упаковку зверху на товар: Гарантійний талон та товарний чек .
3. Відправити товар кур'єрською службою:
НОВА ПОШТА:
Адреса для повернення: м.Буча відділення №1.
Одержувач: Бордюгов Микола Олегович
Контактна особа: Бордюгов Микола Олегович +380505672446
Сторона, яка оплачує послуги: відправник.
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!
Компанія SHIPMASTER може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
1. Виявлені механічні чи інші ушкодження, які спричинені нещасними випадками, навмисними чи необережними діями споживача чи третьої особи.
2. Порушено правила та умови використання, догляду та встановлення виробу викладені в експлуатаційних документах.
3. Якщо виріб має сліди некваліфікованого ремонту чи зміни конструкції, схеми виробу чи базового забезпечення, яке було здійснено не працівниками сервісного центру.
4. Знос деталей з часом
За будь якими деталями звертайтесь :
Любі спорні питання можна обсудити по телефону:
(☎) +38 (050) 567 - 24 - 46
(☎) +38 (098) 753 - 01 - 32
(☎) +38 (093) 389 - 22 - 64
або листом на електронну пошту:
(✉): infoshipmaster@gmail.com